Tevreden of ontevreden

Wij vinden het fijn om te horen als u tevreden bent. Wilt u een compliment geven over de manier waarop uw zaak behandeld is, dan horen wij dit graag. 

Bent u ondanks alle zorg en aandacht niet tevreden? Of kunnen wij onze dienstverlening op bepaalde punten verbeteren? Zuyd Groep heeft voor klachten een interne klachtenregeling opgesteld zoals dat is voorgeschreven door de wet. Wij vinden het echter belangrijk dat de drempel om een klacht in te dienen zo laag mogelijk moet zijn voor u. Door gebruik te maken van onderstaand formulier kunt u ons snel en eenvoudig op de hoogte brengen van uw compliment of uw klacht. Wij zullen na insturen altijd contact met u opnemen.

Klachtenformulier

Met dit formulier kunt u een klacht indienen als u niet tevreden bent over de wijze waarop Zuyd Groep zich in een bepaalde aangelegenheid ten opzichte van u heeft gedragen. U kunt dit formulier niet gebruiken voor het indienen van een bezwaar-, beroep- of verzetschrift.

Het is belangrijk dat u duidelijk aangeeft waarover uw klacht gaat. Geef bijvoorbeeld aan wanneer u een bepaalde brief heeft geschreven of wat er op een bepaalde datum is gebeurd. Heeft u documenten die van belang zijn voor de behandeling van uw klacht? Bijvoorbeeld brieven van Zuyd Groep waar u naar verwijst? Stuur deze dan mee. Op die manier kunnen wij uw klacht sneller behandelen (Let op! De meegestuurde documenten worden niet teruggestuurd. Stuur daarom alleen kopieën mee).

Max: 4.00MB
Terug naar boven