Tevreden of ontevreden

Wij vinden het fijn om te horen als u tevreden bent. Wilt u een compliment geven over de manier waarop uw zaak behandeld is, dan horen wij dit graag.

Klantenservice

Op deze pagina vind je extra informatie omtrent onze dienstverlening. Mocht je na het lezen van de beschikbare informatie nog vragen hebben is het mogelijk om contact met ons op te nemen. Wij helpen je graag verder!

Bent u ondanks alle zorg en aandacht niet tevreden? Of kunnen wij onze dienstverlening op bepaalde punten verbeteren? Zuyd Groep heeft voor klachten een interne klachtenregeling opgesteld zoals dat is voorgeschreven door de wet. Wij vinden het echter belangrijk dat de drempel om een klacht in te dienen zo laag mogelijk moet zijn voor u. Door gebruik te maken van onderstaand formulier kunt u ons snel en eenvoudig op de hoogte brengen van uw compliment of uw klacht. Wij zullen na insturen altijd contact met u opnemen.

Klantenservice

Met dit formulier kunt u een klacht indienen als u niet tevreden bent over de wijze waarop Zuyd Groep zich in een bepaalde aangelegenheid ten opzichte van u heeft gedragen. U kunt dit formulier niet gebruiken voor het indienen van een bezwaar-, beroep- of verzetschrift.

Het is belangrijk dat u duidelijk aangeeft waarover uw klacht gaat. Geef bijvoorbeeld aan wanneer u een bepaalde brief heeft geschreven of wat er op een bepaalde datum is gebeurd. Heeft u documenten die van belang zijn voor de behandeling van uw klacht? Bijvoorbeeld brieven van Zuyd Groep waar u naar verwijst? Stuur deze dan mee. Op die manier kunnen wij uw klacht sneller behandelen (Let op! De meegestuurde documenten worden niet teruggestuurd. Stuur daarom alleen kopieën mee).

Naam*
Uw klacht toelichten?*
Max. bestandsgrootte: 4 MB.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Veelgestelde vragen

Hoe kom ik in contact met Zuyd Groep?
Zuyd Groep heeft verschillende contactmogelijkheden. Wij begrijpen dat u niet altijd telefonisch contact wilt of kunt opnemen, daarom kunt u met ons chatten, mailen, whatsappen of videobellen. Een persoonlijk bezoek aan ons kantoor is vanwege corona helaas niet mogelijk; wellicht is videobellen voor u een optie.
Ik moet een schuld betalen. Hoe kan ik dit doen?
U hebt de mogelijkheid om de schuld direct via iDEAL te voldoen. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetomgeving van uw eigen bank. Ook kunt u het verschuldigde bedrag contant of per pin betalen op één van de locaties van Zuyd Groep.
Ik heb een schuld en ik kan deze niet meteen betalen. Wat nu?
Lukt het u niet om te betalen binnen de gestelde termijn? Tref dan een betalingsregeling of vraag uitstel van betaling aan.
Scroll naar boven
Ga naar de inhoud