Onze diensten

Samenwerken en samen groeien is de basis waarop wij onze hulp aanbieden. We gebruiken een duidelijke en open manier van werken om het juiste evenwicht te vinden in het financieel helpen en ondersteunen van al onze klanten. Of het nu gaat om klant met betaalachterstand of klant met een openstaande vordering. Dat we beide situaties goed begrijpen komt onze dienstverlening alleen maar ten goed.

Klantenservice

Op deze pagina vind je extra informatie omtrent onze dienstverlening. Mocht je na het lezen van de beschikbare informatie nog vragen hebben is het mogelijk om contact met ons op te nemen. Wij helpen je graag verder!

Veelgestelde vragen

Ik moet een schuld betalen. Hoe kan ik dit doen?
U hebt de mogelijkheid om de schuld direct via iDEAL te voldoen. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetomgeving van uw eigen bank. Ook kunt u het verschuldigde bedrag contant of per pin betalen op één van de locaties van Zuyd Groep.
Ik wil graag betalen via mijn eigen bank?

Wilt u via uw eigen bank betalen?
Stort het bedrag op rekeningnummer NL02 RABO 0149 66 53 93 op naam van Zuyd Gerechtsdeurwaarders en vermeld uw dossiernummer.

Ik heb een schuld en ik kan deze niet meteen betalen. Wat nu?
Lukt het u niet om te betalen binnen de gestelde termijn? Tref dan een betalingsregeling of vraag uitstel van betaling aan.
Kan ik een betaallink ontvangen?
Liever een betaallink ontvangen? Neem contact met ons of vraag een link aan via whatsapp.
Wat kan ik doen als ik zelf niet meer uit mijn schulden kom?
Als u zelf geen oplossingen meer ziet om uw schulden af te lossen, is het verstandig hulp te zoeken. Bijvoorbeeld bij een kredietbank, maatschappelijk werk of uw gemeente. Bekijk de pagina Schuldenwijzer voor meer informatie.
Scroll naar boven
Ga naar de inhoud