Missie en visie
- Zuyd Groep
- Over ons
- Missie en visie
Klantenservice
Of ben je op zoek naar
De bedrijfscultuur van Zuyd Groep laat zich het beste omschrijven als ‘hostmanship’. Hostmanship is de overtreffende trap van klantgericht ondernemen. Dit omvat de ‘menselijke’ bejegening van klanten, de empathie, de deskundigheid van de dienstverleners en het echt willen oplossen van een klantprobleem. Simpel gesteld: klanten het gevoel geven dat ze welkom zijn en gewaardeerd worden.
Hostmanship gaat een stukje verder dan geprotocolleerde service. Hostmanship gaat over geven. Het is een manier van leven. Gunnarsson zegt daarover in zijn boek ‘Hostmanship’: “Eén van de grote verschillen tussen hostmanship en vriendelijke servicegerichtheid is het gevoel dat je bijblijft als de gast allang is vertrokken. Service gaat uit van de ontvanger: zolang de gast tevreden is, heb jij je werk goed gedaan. Hostmanship concentreert zich daarentegen op de aanbieder. Hostmanship zit in je. Je draagt het met je mee en het draagt bij aan je persoonlijke ontwikkeling”.

Zes pijlers van Zuyd Groep
1. Dienstbaar zijn
Je bent er voor de cliënt, verras hem eens!
2. Verantwoordelijkheid nemen
Je voelt je verantwoordelijk voor (het oplossen van) het probleem.
3. Consideratie tonen
Laat zien dat het je echt iets kan schelen.
4. Het geheel zien
De medewerker is bepalend voor de prestatie van de hele organisatie.
5. Dialoog aangaan
Ga in gesprek met de klant om het probleem te begrijpen en tot een oplossing te komen.
6. Kennis inzetten
Je antwoordt de cliënt op basis van jouw kennis.

Visie van Zuyd Groep
Onze bedrijfscultuur laat zich dan ook vervolgens vertalen in de navolgende visie:
- Wij zien een financieel probleem niet los van de mens achter het probleem.
- Wij zijn flexibel in denken en doen en leveren oplossingen voor elk vraagstuk binnen de financiële dienst– en hulpverlening.
- Binnen al onze disciplines zoeken wij naar innovatieve oplossingen ter ondersteuning van onze dienstverlening.
Kwaliteit & certificeringen
Koninklijke Beroepsorganisatie van Gerechtsdeurwaarders (KBvG)

Landelijk Kwaliteitsbureau CBM
Startkwalificatie SRCM norm
Veelgestelde vragen
Wilt u via uw eigen bank betalen?
Stort het bedrag op rekeningnummer NL02 RABO 0149 66 53 93 op naam van Zuyd Gerechtsdeurwaarders en vermeld uw dossiernummer.
Contact opdrachtgevers
Bereikbaar tot 17:00 uur