Veelgestelde vragen

De belangrijkste veelgestelde vragen staan samen met de antwoorden op deze pagina verzameld. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder!

Klantenservice

Op deze pagina vind je extra informatie omtrent onze dienstverlening. Mocht je na het lezen van de beschikbare informatie nog vragen hebben is het mogelijk om contact met ons op te nemen. Wij helpen je graag verder!

Aanmelden

Hoe kan ik mij aanmelden voor bewind?
Je kunt jezelf aanmelden door het hulpformulier in te vullen. Je wordt dan zo spoedig mogelijk door ons gebeld voor een vrijblijvende afspraak.
Kan ik ook direct een afspraak inplannen?
Je kunt bij ons direct een afspraak inplannen om teruggebeld te worden. Als je jouw gegevens achterlaat dan neemt een van onze medewerkers uit jouw regio contact met je op voor het inplannen van een afspraak. Krijgen we je niet aan de lijn dan sturen we direct een mail, zodat je met hem of haar een afspraak kunt inplannen.
Wanneer word ik teruggebeld voor een afspraak?
Wij proberen altijd binnen 24 werkuren jou terug te bellen om jouw situatie door te spreken. Zorg er dus voor dat je de komende uren goed bereikbaar bent.
Wanneer kan er een afspraak plaatsvinden?
Zodra jij je hebt aangemeld, dan word je binnen 24 werkuren teruggebeld. De afspraak die wij dan vervolgens met jou maken zal gemiddeld binnen 7 werkdagen bij jou, thuis, zijn.
Zijn er kosten verbonden aan het aanmelden?
Aanmelden en onze adviesgesprekken is altijd gratis. Je komt dus niet voor verrassingen te staan.
Mag ik ook iemand anders aanmelden?
Je mag altijd anderen aanmelden voor onze dienstverlening. Het zou wel zo fijn zijn voor die persoon dat jij hem of haar informeert hierover.
Wanneer kunnen jullie mijn zaken/financiën regelen?
Wij kunnen namens jou pas optreden zodra de beschikking is ontvangen van de rechtbank of zodra jij de budgetbeheerovereenkomst bij ons hebt getekend.
Op welke manieren kunnen jullie mij helpen?
Wij kunnen jou helpen door het aanbieden van advies en ondersteuning. In eerste instantie bieden wij telefonisch gratis adviesgesprekken en aan onze cliënten een dagelijks spreekuur. Wat betreft het ondersteunen, daarvoor bieden wij de diensten: Budgetbeheer, Bewindvoering, Financiële coaching en Zelfredzaamheidsbevordering.
Bieden jullie ook maatwerk?
Voor iedereen die zich bij ons aanmeldt bieden wij maatwerk. Hierbij kun je denken aan de veelvuldigheid en mate van contact, beschikbaarstelling type contactpersoon tot de uitvoering van betalingen. Wij stellen voor jou een persoonlijk Plan van Aanpak op en beschrijven hierin de doelen en hoe wij deze gezamenlijk gaan behalen.

Inkomsten, uitgaven en schulden

Mijn inkomen is niet op mijn bankrekening gekomen?
Zodra je bij ons onder budgetbeheer of bewindvoering staat verzoeken wij jouw werkgever en/of uitkeringsinstantie om het rekeningnummer te wijzigen. Wellicht is het inkomen al bij ons binnen gekomen. Zodra dit de eerste keer gebeurt, dan nemen wij gelijk contact met jou op, zodat jij weet dat wij gaan starten met het beheer.
Ik heb een ander inkomen, wat moet ik doen?
Als je aan ons doorgeeft waar jij jouw inkomen van ontvangt, bijvoorbeeld een nieuwe werkgever, dan zullen wij deze organisatie aanschrijven met het verzoek de beheerrekening aan te houden. Je kunt dit eventueel zelf ook doorgeven aan jouw werkgever of uitkeringsinstantie.
Mijn weekgeld heb ik nog niet ontvangen?
Indien er weekgeld is afgesproken dan krijg jij wekelijks een bedrag overgemaakt op jouw leefgeldrekening. Het is aan de verwerking van de bank hoe snel dit op jouw rekening staat. Meestal is dit al in de ochtend, maar kan soms ook pas in de middag komen.
Ik word afgesloten van gas en elektra?
Het staat jou vrij om een andere leverancier te zoeken, geef dit echter wel aan ons door. Eventueel kunnen wij jou ook adviseren voor een goede en betaalbare leverancier. Als je dan contact met ons opneemt en ons de meterstanden doorgeeft, dan melden wij jou aan bij een van onze samenwerkingspartners.
Ik word afgesloten van het water?

Je dient je dan zo spoedig mogelijk te melden bij ons. Wij zullen dan kijken of het mogelijk is van jouw budget om de rekening te betalen of een betalingsregeling te treffen.

Ik word afgesloten van internet en/of televisie?
Het staat jou vrij om een andere leverancier te zoeken, geef dit wel aan ons door. Eventueel kunnen wij jou ook adviseren voor een goede en betaalbare leverancier.
De verhuurder wil mij uit de woning zetten?
Als jij dit aan ons doorgeeft, dan zullen wij in overleg treden met de verhuurder en kijken of het mogelijk is om een betalingsregeling aan te bieden zodat jij in de woning kunt blijven. Is dit niet mogelijk dan kunnen wij kijken of een moratoriumverzoek bij de rechtbank zinvol is. De uithuiszetting zal dan, bij een akkoord van de rechtbank, (tijdelijk) worden tegengehouden.
Hoe begeleiden jullie mij met schulden?
Na het vrijblijvend adviesgesprek, indien je dat wenst, nemen wij de financiële huishouding over. Wij zorgen dat jouw inkomen waarop je recht hebt binnenkomt en betalen daarmee de vaste lasten door. Dit doen wij om er voor te zorgen dat er geen nieuwe schulden bijkomen. Zodra jouw financiële huishouding stabiel is en alle schulden zijn door ons in kaart gebracht, dan melden wij jou aan bij een samenwerkende schuldhulpverlener.
Wat doen jullie ten aanzien van mijn schulden?
Als eerste proberen wij samen met jou de schulden in kaart te brengen. Als je van mening bent dat de schulden op de schuldenlijst volledig zijn, dan kunnen wij jou begeleiden naar een aanvraag voor schuldhulpverlening. Dit vragen wij dan aan bij een schuldhulpverlener, bijvoorbeeld de gemeentelijke kredietbank. Je blijft dan gebruik maken van onze dienstverlening aangevuld met schuldhulpverlening van de schuldhulpverlener.

Bewindvoering

Kan ik bewindvoering aanvragen?
Zodra jij ons hulpformulier invult, dan nemen wij binnen 24 werkuren contact met jou op. Wij vullen dan samen met jou alle formulieren in die nodig zijn voor de aanvraag van bewindvoering.
Hoe lang duurt bewindvoering?
Je kunt bij ons direct een afspraak inplannen om teruggebeld te worden. Als je jouw gegevens achterlaat dan neemt een van onze medewerkers uit jouw regio contact met je op voor het inplannen van een afspraak. Krijgen we je niet aan de lijn dan sturen we direct een mail, zodat je met hem of haar een afspraak kunt inplannen.
Wanneer word ik teruggebeld voor een afspraak?
Wij proberen altijd binnen 24 werkuren jou terug te bellen om jouw situatie door te spreken. Zorg er dus voor dat je de komende uren goed bereikbaar bent.
Wat kost bewindvoering?
In veel gevallen wordt bewindvoering in zijn geheel vergoedt door de gemeente. Mocht je niet voor vergoeding in aanmerking komen, omdat je bijvoorbeeld teveel inkomen heeft, dan moet je deze kosten zelf betalen. De hoogte van deze kosten vind je op onze tarievenlijst.
Kan ik wijzigen van bewindvoerder?
Als je geen vertrouwen meer hebt in jouw bewindvoerder of de communicatie verloopt niet meer goed. Dan kun je verzoeken om een andere bewindvoerder. Om te voorkomen dat hiervoor allemaal kosten gemaakt moet worden is het verstandig om eerst intern bij het kantoor te verzoeken om een ander contactpersoon. Mocht je toch besluiten om te wijzigen van kantoor dan hebben wij een voorbeeld brief die je kunt gebruiken om bijvoorbeeld naar ons over te stappen.
Wat wordt er verstaan onder de entreevergoeding?
Dit zijn de kosten die eenmalig gemaakt moeten worden om voor jou alles in werking te zetten. je kunt hierbij denken aan het opstarten van jouw dossier in ons systeem, aanschrijven van alle instanties, aanmaken en beschikbaar stellen van een bankrekening en overige kosten die gemaakt worden.
Kan ik mijn bestaande bankpas behouden?
De bewindvoerder vraagt een beheerrekening en een leefgeldrekening aan. Van de leefgeldrekening krijg je van ons een bankpas toegestuurd waar je voortaan jouw leefgeld op gestort krijgt. De bewindvoerder zal de bestaande rekeningen proberen op te zeggen, zodat er geen roodstanden kunnen ontstaan.

Budgetbeheer

Hoe kan ik budgetbeheer aanvragen?
Zodra je ons hulpformulier invult, dan nemen wij binnen 24 uur contact met jou op.
Hoe lang duurt budgetbeheer?
Budgetbeheer wordt aangegaan met een overeenkomst voor 12 maanden. Na deze periode kun je de overeenkomst op elk moment, met een maand opzegtermijn, opzeggen.
Wat kost budgetbeheer?
Budgetbeheer wordt, in tegenstelling tot bewindvoering, vaak niet vergoedt door de gemeente. De hoogte van de kosten vind je op onze tarievenlijst.
Kan ik wijzigen van bugetbeheerder?
Als de samenwerking met jouw contactpersoon niet naar jouw wensen verloopt, dan kun je bij ons verzoeken om een ander contactpersoon.
Kan ik mijn bestaande bankpas behouden?
Je kunt altijd jouw eigen bankpas behouden. Het is wel noodzakelijk om bij aanvang van het budgetbeheer de automatische incasso’s stop te zetten. Anders worden er rekeningen dubbel betaald.
Wat wordt er verstaan onder de entreevergoeding?
Dit zijn de kosten die eenmalig gemaakt moeten worden om voor jou alles in werking te zetten. Je kunt hierbij denken aan het opstarten van jouw dossier in ons systeem, aanschrijven van alle instanties, aanmaken en beschikbaar stellen van een bankrekening en overige kosten die gemaakt worden.
Rekenen jullie een vergoeding als ik opzeg?
Wij hanteren geen opzeg- of exitvergoeding.

Betalen of regelen

Ik moet een schuld betalen, hoe kan ik dit doen?
U hebt de mogelijkheid om de schuld direct via iDEAL te voldoen. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetomgeving van uw eigen bank. Ook kunt u het verschuldigde bedrag contant of per pin betalen op één van de locaties van Zuyd Groep.
Ik wil graag betalen via mijn eigen bank?
Wilt u via uw eigen bank betalen? Dan kunt u de betaling overmaken op één van onze rekeningen. Klik hier voor onze rekeningnummers waarop u kunt betalen.
Als jij dit aan ons doorgeeft, dan zullen wij in overleg treden met de verhuurder en kijken of het mogelijk is om een betalingsregeling aan te bieden zodat jij in de woning kunt blijven. Is dit niet mogelijk dan kunnen wij kijken of een moratoriumverzoek bij de rechtbank zinvol is. De uithuiszetting zal dan, bij een akkoord van de rechtbank, (tijdelijk) worden tegengehouden
Ik heb een schuld en ik kan deze niet meteen betalen?
Lukt het u niet om te betalen binnen de gestelde termijn? Tref dan een betalingsregeling of vraag uitstel van betaling aan.
Wat is mijn openstaand saldo?
U kunt via uw online dossier 24/7 uw saldo inzien. Het is van belang dat uw telefoonnummer bij ons bekend is. U kunt inloggen met uw dossiernummer en geboortedatum, u ontvangt daarna een sms om in te kunnen loggen. Is uw nummer niet bij ons bekend, dan kunt u contact met ons opnemen via de chat.
Ik kan niet inloggen in mijn online dossier?
Het kan zijn dat wij niet de juiste contactgegevens van u hebben in ons systeem. U kunt contact opnemen via de chat om uw contactgegevens te laten controleren. Als er wijziging zijn doorgevoerd dan duurt het minimaal 24 uur voordat u weer kunt inloggen.
Wat is de beslagvrije voet?
Accordeon-inhoud
Hoe bereken ik zelf mijn beslagvrije voet?
Wilt u zelf uw beslagvrije voet berekenen? Dat kan met de rekenmodule op het burgerportaal van de overheid.

Beslaglegging

Er is beslag gelegd op mijn inkomen. Wat nu?
Je ontvangt van ons een brief met een overzicht van je beslagvrije voet. Meestal is dat binnen 8 dagen nadat er beslag is gelegd. Je werkgever of uitkeringsinstantie ontvangt een verzoek om een deel van je inkomen in te houden. Daarmee los je je schuld af.
Wie berekent de beslagvrije voet?
De beslaglegger berekent je beslagvrije voet. Vaak voert een deurwaarder het beslag uit namens de beslaglegger. Deze deurwaarder berekent dan je beslagvrije voet en is je aanspreekpunt. Als er meerdere beslagleggers zijn, dan berekent de eerste beslaglegger je beslagvrije voet. De andere beslagleggers houden zich aan je beslagvrije voet. Soms krijgt een beslaglegger voorrang bij het aflossen van je schuld. Een voorbeeld is de Belastingdienst. Deze berekent dan je beslagvrije voet.
Wordt mijn gehele salaris ingehouden?
Als er beslag gelegd is op je inkomen of uitkering dan heb je te maken met een beslagvrije voet. Je moet een minimumbedrag overhouden om van te leven.
Wanneer is het loonbeslag klaar?
Als de vordering(en) waarvoor beslag is/zijn gelegd volledig zijn voldaan. Als er sprake is van meerdere beslagleggers, dan dienen deze vordering ook te zijn voldaan.
Wat is het openstaande saldo?
Je kunt via je online dossier je saldo inzien. Het is van belang dat uw telefoonnummer bij ons bekend is. U kunt inloggen met uw dossiernummer en geboortedatum, u ontvangt daarna een sms om in te kunnen loggen. Is uw nummer niet bij ons bekend, dan kunt u contact met ons opnemen via de chat.
Kan ik nog een regeling treffen?
Het is op dit moment niet mogelijk om een regeling treffen. De vordering wordt afgelost via het beslag op je inkomen. Je bent vrij om betalingen te verrichten naast het beslag.
Ik kan nu niet rondkomen?
Kun je niet rondkomen van de vastgestelde beslagvrije voet? Je kunt via www.uwbeslagvrijevoet.nl je beslagvrijevoet controleren. Komt deze niet overeen, dan kun je het overzicht e-mailen naar bvv@zuydgroep.nl. Wij streven ernaar om binnen 14 werkdagen je beslagvrije te herberekenen.

Incasso

Wat is incasso?
Incasso is een manier om een betaling te innen van uw klant. Dit kunt u zelf doen door bijvoorbeeld een automatische incasso. Maar wanneer uw klant niet wil betalen, dan wordt het traject van een incassobureau of deurwaarderskantoor ook incasso genoemd.
Wat is een incassotraject?
Dit is het traject dat een incassobureau of deurwaarder doorloopt om een niet-betaalde factuur te incasseren. Dit traject kan uit twee fases bestaan: het minnelijke traject en het gerechtelijke traject. Wordt de factuur betaald tijdens het minnelijke traject dan is het gerechtelijke traject niet nodig.
Wat is minnelijke incasso?
Tijdens het minnelijke incassotraject wordt de niet-betalende klant aangemaand de vordering te betalen. Heeft dit geen resultaat dan wordt de volgende fase van het incassotraject ingezet: de gerechtelijke incasso.
Wat is gerechtelijke incasso?
Gerechtelijke incasso is de tweede fase in het incassotraject. Als een betaling in de eerste fase, de minnelijke incasso, uitblijft dan is de volgende stap om een gerechtelijke procedure te starten.
Wat is een WIK-brief?
Een 14-dagen (WIK) brief is een wettelijk verplichte laatste herinnering die wij naar uw klant sturen. Deze brief is alleen verplicht wanneer uw klant een particulier is of een onderneming met privé-aansprakelijkheid.
Wat is een dagvaarding?
Een dagvaarding is een officieel document met daarin een oproep aan uw klant om voor de rechter te verschijnen. In de dagvaarding kan uw klant precies teruglezen waarom hij voor de rechter moet verschijnen (eis, bedrag openstaande facturen en de gemaakte kosten).
Wat is een kostenvoorschot?
Voordat er een gerechtelijke procedure wordt gestart, zijn wij wettelijk verplicht om u een kostenvoorschot te laten betalen. Met dit voorschot betalen wij externe partijen voor bijvoorbeeld het opvragen van informatie en het griffierecht.
Wat zijn externe kosten?
Externe kosten zijn kosten die wij moeten maken bij externe partijen voor o.a. het opvragen van informatie. Bijvoorbeeld het opvragen van het woonadres van uw klant bij de betreffende gemeente. Deze kosten berekenen wij in eerste instantie door aan uw klant. Lukt dat niet dan brengen wij deze kosten bij u in rekening.

Ambtshandelingen

Hoe snel brengt Zuyd Groep mijn exploot uit?
Uw exploot brengen wij in de regel binnen vijf werkdagen uit, tenzij er spoed achter zit. In dat laatste geval brengen wij uw exploot sneller uit dan de gebruikelijke vijf werkdagen.
Wat doen jullie ten aanzien van mijn schulden?
Via ons online dossierportaal kunt u 24/7 per dag meekijken in uw dossier. Heeft u nog geen inloggegevens van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Op welke dagen en tijden mag de gerechtsdeurwaarder zijn werkzaamheden verrichten?
De gerechtsdeurwaarder mag zijn werkzaamheden verrichten vanaf ‘s morgens 7.00 uur tot ‘s avonds 20.00 uur, gedurende zes dagen per week, tenzij de Voorzieningenrechter van de Rechtbank verlof heeft gegeven om op alle dagen en uren beslag te mogen leggen. In Artikel 64 lid 2 Rv is bepaald dat een deurwaarder geen exploot mag doen op een zondag of op een algemeen erkende feestdag.
Op welke dagen in 2024 mogen er geen ambtshandelingen worden verricht?

Bij Koninklijk Besluit worden jaarlijks bepaalde dagen gelijkgesteld met een algemeen erkende feestdag, derhalve zijn ook deze dagen explootvrij.
De explootvrije dagen conform de Algemene Termijnenwet en Koninklijk Besluit in 2024 zijn:

  • Nieuwjaarsdag: 1 januari 2024
  • Goede vrijdag: 29 maart 2024
  • Tweede paasdag: 1 april 2024
  • Koningsdag: 27 april 2024
  • Bevrijdingsdag: 5 mei 2024
  • Hemelvaartsdag: 9 mei 2024
  • Gelijkgestelde dag: 10 mei 2024
  • Tweede pinksterdag: 20 mei 2024
  • Eerste kerstdag: 25 december 2024
  • Tweede kerstdag: 26 december 2024
  • Gelijkgestelde dag: 27 december 2024

Op deze dagen mogen wij geen reguliere ambtshandelingen verrichten. Het is goed om vooraf met ons kantoor te overleggen als u rondom deze dagen toch een ambtshandeling wilt laten verrichten.

Wilt u toch een ambtshandeling laten verrichten? U kunt een bijzonder verlof bij de Voorzieningenrechter aanvragen zodat wij op deze explootvrije dagen met toestemming van de Voorzieningenrechter wel ambtshandelingen voor u mogen verrichten.

Wat zijn de tarieven voor ambtshandelingen in 2024?
Elke ambtshandeling kent een tarief dat wettelijk is vastgelegd en jaarlijks opnieuw wordt bepaald. Het meest recente overzicht van dit Besluit Tarieven Ambtshandelingen Gerechtsdeurwaarders (BTAG) is te vinden op de website van de KBvG. Klik hier om naar het overzicht te gaan.
Binnen welke termijn moet mijn ambtshandeling worden verricht?
De wet kent zowel procesrechtelijke vereisten als vereisten aan exploten binnen welke termijn deze verricht moeten worden. Zuyd Groep heeft van de meest voorkomende termijnen een handig overzicht gemaakt. U kunt dit overzicht hier downloaden.

Mediation

Wanneer kies je voor mediation?
Mediation is in veel situaties een geschikte vorm van geschilbemiddeling. Mediation wordt het meest toegepast bij echtscheidingen, arbeidsgeschillen en zakelijke geschillen. Maar ook bij familie- of burengeschillen kan mediation een uitkomst bieden. De belangrijkste voorwaarde voor een geslaagde mediation is dat beide partijen vrijwillig deelnemen. Als partijen tot overeenstemming komen worden de afspraken vastgelegd in een vaststellingsovereenkomst.
Wat kost mediation?
De kosten van een mediationtraject zijn afhankelijk van het aantal uren. De meeste mediationtrajecten worden in twee tot vijf sessies van anderhalf uur afgerond. Wilt u een inschatting van uw situatie en de kosten dan kunt u vrijblijvend contact opnemen. Soms worden de kosten van mediation gedekt door de rechtsbijstandsverzekering. Mensen met een laag inkomen komen in aanmerking voor een subsidie van de Raad voor Rechtsbijstand.
Hoe verloopt een mediationtraject?
Een mediationtraject begint met het opstellen van een mediationovereenkomst. Daarin zijn de spelregels van de mediation vastgelegd. Als de communicatie tussen de partijen is verstoord zal de mediator er eerst aan werken deze weer op gang te brengen. Vervolgens worden de verschillende standpunten, emoties en belangen in kaart gebracht. Op basis daarvan wordt samen naar een oplossing gezocht. Tijdens het traject is er veel ruimte voor creatieve en duurzame oplossingen. Pas als er een oplossing is die voor beide partijen aanvaardbaar is wordt er een ‘vaststellingsovereenkomst mediation’ getekend.
Wat is de rol van de mediator?
De mediator heeft verschillende taken zoals het aanbrengen van een gespreksstructuur en het bewaken van de voortgang en procedure zoals deze is vastgelegd in de mediationovereenkomst. De mediator zorgt ervoor dat alle partijen evenredig aan het woord komen en dat alle relevante feiten, standpunten, belangen en achtergronden in kaart worden gebracht. De mediation is erop gericht ruimte te kweken voor wederzijds begrip, op basis hiervan kan naar een oplossing worden gezocht. Als de oplossing eenmaal is gevonden zorgt de mediator ervoor dat deze wordt vastgelegd in de ‘vaststellingsovereenkomst mediation’
Is mediation openbaar?
Nee, mediation is vertrouwelijk. Beide partijen en de mediator moeten zich aan een geheimhoudingsplicht houden. Hierdoor ontstaat er een veilige omgeving waarin open over mogelijke oplossingen kan worden gesproken.
Mijn werkgever wil mediation, ik niet, wat nu?
Mediation werkt niet onder dwang, maar alleen als beide partijen vrijwillig meewerken. Is dit niet het geval, dan is mediation voor jouw zaak niet geschikt.
Is mediation geschikt voor familiegeschillen?
Mediation is goed toe te passen bij familiegeschillen. Deze geschillen zijn vaak langdurig en een grote variëteit aan emotionele en praktische aspecten spelen daarbij een rol. Tijdens het mediationtraject worden alle verschillende belangen, standpunten en emoties op een rij gezet. De mediator bewaakt de gespreksvoortgang en zorgt ervoor dat alle partijen aan het woord komen. Dit leidt tot meer wederzijds begrip voor elkaars standpunten, een betere verstandhouding en uiteindelijk tot de oplossing van het geschil.

Contact

Kan ik een overzicht krijgen van mijn schulden?
Indien je aan ons doorgeeft welke schulden jij hebt, dan kunnen wij precies voor jou bijhouden wat het verdere verloop is in dit proces. Je kunt hiervoor ook een schuldenoverzicht bij ons opvragen.
Wat doen jullie ten aanzien van mijn schulden?
Als eerste proberen wij samen met jou de schulden in kaart te brengen. Als je van mening bent dat de schulden op de schuldenlijst volledig zijn, dan kunnen wij jou begeleiden naar een aanvraag voor schuldhulpverlening. Dit vragen wij dan aan bij een schuldhulpverlener, bijvoorbeeld de gemeentelijke kredietbank. Je blijft dan gebruik maken van onze dienstverlening aangevuld met schuldhulpverlening van de schuldhulpverlener.
Ik word uit mijn woning gezet, wat kan ik doen?
Als jij dit aan ons doorgeeft, dan zullen wij in overleg treden met de verhuurder en kijken of het mogelijk is om een betalingsregeling aan te bieden zodat jij in de woning kunt blijven. Is dit niet mogelijk dan kunnen wij kijken of een moratoriumverzoek bij de rechtbank zinvol is. De uithuiszetting zal dan, bij een akkoord van de rechtbank, (tijdelijk) worden tegengehouden
Scroll naar boven
Ga naar de inhoud