Coronavirus – samen pakken we dit aan

Onzekere tijden, ongebruikelijke omstandigheden, diverse ingrijpende maatregelen om het coronavirus te lijf te gaan. Dit heeft behoorlijke impact op ons allemaal. Ook in deze ongebruikelijke tijd als gevolg van het coronavirus doen wij er alles aan om je onze gebruikelijke dienstverlening te geven.
Deel op:

Hulp bij betalingsproblemen?

Kunt u door de gevolgen van het coronavirus uw openstaande vorderingen of rekeningen (misschien) niet meer betalen? We begrijpen dat het niet gemakkelijk is om dat door te geven. Toch is dit de eerste stap op weg naar een mogelijke oplossing. Juist nu is de tijd dat wij samen met u zoeken naar een passende oplossing die voor alle partijen prettig is en dat kostenverhogende maatregelen waar mogelijk worden beperkt in uw eigen belang. U doet er goed aan tijdig contact met ons op te nemen.

U kunt nog steeds bij ons terecht

We hebben diverse maatregelen getroffen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan. Het bewaken van de gezondheid van onze medewerkers heeft voor ons de hoogste prioriteit. Daarom werken we thuis, net als vele Nederlanders.

Je kunt nog steeds bij ons terecht voor uw vragen. Wel kan het zijn dat het iets langer dan gebruikelijk duurt voordat u een collega aan de lijn hebt. We hopen op uw begrip.

Onze kantoren ontvangen op dit moment geen bezoekers en zijn gesloten voor fysieke afspraken. Een oplossing om toch gebruik te maken van ons fysieke spreekuur wordt momenteel hard aan gewerkt en wij verwachten dit binnen enkele dagen gerealiseerd te hebben.

Contante betalingen worden door ons momenteel niet aangenomen en wij vragen u gebruik te maken van iDeal of middels overschrijving

Onze bewindvoerders werken op de achtergrond hard aan een oplossing om intakegesprekken middels videoconference te gaan voeren. Wij begrijpen de noodzaak hiervan, vooral nu.

Veelgestelde vragen

Hoe kom ik in contact met Zuyd Groep?
Zuyd Groep heeft verschillende contactmogelijkheden. Wij begrijpen dat u niet altijd telefonisch contact wilt of kunt opnemen, daarom kunt u met ons chatten, mailen, whatsappen of videobellen. Een persoonlijk bezoek aan ons kantoor is vanwege corona helaas niet mogelijk; wellicht is videobellen voor u een optie.
Ik moet een schuld betalen. Hoe kan ik dit doen?
U hebt de mogelijkheid om de schuld direct via iDEAL te voldoen. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetomgeving van uw eigen bank. Ook kunt u het verschuldigde bedrag contant of per pin betalen op één van de locaties van Zuyd Groep.
Ik heb een schuld en ik kan deze niet meteen betalen. Wat nu?
Lukt het u niet om te betalen binnen de gestelde termijn? Tref dan een betalingsregeling of vraag uitstel van betaling aan.
Scroll naar boven
Ga naar de inhoud