Hulp bij betalingsproblemen?
U kunt nog steeds bij ons terecht
We hebben diverse maatregelen getroffen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan. Het bewaken van de gezondheid van onze medewerkers heeft voor ons de hoogste prioriteit. Daarom werken we thuis, net als vele Nederlanders.
Je kunt nog steeds bij ons terecht voor uw vragen. Wel kan het zijn dat het iets langer dan gebruikelijk duurt voordat u een collega aan de lijn hebt. We hopen op uw begrip.
Onze kantoren ontvangen op dit moment geen bezoekers en zijn gesloten voor fysieke afspraken. Een oplossing om toch gebruik te maken van ons fysieke spreekuur wordt momenteel hard aan gewerkt en wij verwachten dit binnen enkele dagen gerealiseerd te hebben.
Contante betalingen worden door ons momenteel niet aangenomen en wij vragen u gebruik te maken van iDeal of middels overschrijving.
Onze bewindvoerders werken op de achtergrond hard aan een oplossing om intakegesprekken middels videoconference te gaan voeren. Wij begrijpen de noodzaak hiervan, vooral nu.