Uw betaling is niet gelukt
Er is geen geld van uw rekening geschreven. U kunt het opnieuw proberen via de QR-code of het bedrag zelf overmaken.
Of ben je op zoek naar
Veelgestelde vragen
Hoe kom ik in contact met Zuyd Groep?
Zuyd Groep heeft verschillende contactmogelijkheden. Wij begrijpen dat u niet altijd telefonisch contact wilt of kunt opnemen, daarom kunt u met ons chatten, mailen, whatsappen of videobellen. Een persoonlijk bezoek aan ons kantoor is vanwege corona helaas niet mogelijk; wellicht is videobellen voor u een optie.
Ik heb een e-mail/brief gestuurd, maar nog steeds geen antwoord gekregen?
Wij streven ernaar uw e-mail/brief binnen drie werkdagen te beantwoorden. Het kan zijn dat wij informatie op moeten vragen bij onze opdrachtgever waardoor het antwoord langer op zich laat wachten. Uiteraard kunt u ons (vanaf de 4e werkdag) altijd bellen om te vragen waarom u nog geen reactie heeft ontvangen. Is het dringend? Bel ons dan zo snel mogelijk.
Ik ontvang post op mijn adres voor een persoon die hier niet (meer) woont. Wat kan ik doen?
Wij vragen u in dit geval de post ongeopend aan ons retour te sturen, zodat wij weten dat het adres niet correct is.
Hoe dien ik een klacht in?
Als u ontevreden bent over de werkzaamheden van Zuyd Groep als organisatie of over de werkzaamheden van een medewerker, dan kunt u uw klacht indienen via een klachtenformulier.
Op welke dagen is Zuyd Groep gesloten?
Bestand kon niet worden geopend. Controleer de rechten van het bestand om er zeker van te zijn dat je server het kan lezen.
Bellen met Zuyd Groep
Selecteer je onderwerp
CJIB
085 – 00 468 21
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Huur
085 – 00 468 22
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Incasso
085 – 00 468 23
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Overige zaken
085 – 00 468 24
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Houd uw dossiernummer bij de hand!