Wij hebben uw betaling ontvangen

Wij verwerken deze zo snel mogelijk.

Hebt u een termijnbedrag betaald? Op onze website ziet u in uw online dossier de betaling niet direct bij uw betalingsregeling. Het duurt een paar dagen voordat uw betaling is verwerkt. U hoeft geen contact op te nemen.

Veelgestelde vragen

Hoe kom ik in contact met Zuyd Groep?
Zuyd Groep heeft verschillende contactmogelijkheden. Wij begrijpen dat u niet altijd telefonisch contact wilt of kunt opnemen, daarom kunt u met ons chatten, mailen, whatsappen of videobellen. Een persoonlijk bezoek aan ons kantoor is vanwege corona helaas niet mogelijk; wellicht is videobellen voor u een optie.
Ik heb een e-mail/brief gestuurd, maar nog steeds geen antwoord gekregen?
Wij streven ernaar uw e-mail/brief binnen drie werkdagen te beantwoorden. Het kan zijn dat wij informatie op moeten vragen bij onze opdrachtgever waardoor het antwoord langer op zich laat wachten. Uiteraard kunt u ons (vanaf de 4e werkdag) altijd bellen om te vragen waarom u nog geen reactie heeft ontvangen. Is het dringend? Bel ons dan zo snel mogelijk.
Ik ontvang post op mijn adres voor een persoon die hier niet (meer) woont. Wat kan ik doen?
Wij vragen u in dit geval de post ongeopend aan ons retour te sturen, zodat wij weten dat het adres niet correct is.
Hoe dien ik een klacht in?
Als u ontevreden bent over de werkzaamheden van Zuyd Groep als organisatie of over de werkzaamheden van een medewerker, dan kunt u uw klacht indienen via een klachtenformulier.
Op welke dagen is Zuyd Groep gesloten?
Bestand kon niet worden geopend. Controleer de rechten van het bestand om er zeker van te zijn dat je server het kan lezen.
Scroll naar boven
Ga naar de inhoud