Betalen of betalingsregeling

Betalen

U wilt direct een rekening betalen? Kies hieronder uw betaalmethode.

 Betalen via iDeal
 Betalen via bankoverschrijving, pinpas of contant

Betalingsregeling

U wilt in termijnen betalen? U kunt eenvoudig uw verzoek online indienen of neem contact met ons op. Dan bekijken wij samen met u uw financiële situatie en de mogelijkheden die u heeft. Op basis hiervan proberen wij de beste oplossing te vinden voor u en voor degene aan wie u moet betalen. Doel is dat u uiteindelijk uw schuld heeft betaald en zich daarover geen zorgen meer hoeft te maken.

Betalen is op dit moment niet mogelijk

Betalingsachterstanden zijn vervelend, leveren stress op en beïnvloeden de kwaliteit van uw leven. Soms bestaat de neiging om weg te kijken van de problemen met als gevolg dat de schulden oplopen en er nog meer stress ontstaat. Wij willen u helpen deze cirkel te doorbreken door samen met u naar een oplossing te zoeken. Klik hier

Veelgestelde vragen over betalen of betalingsregeling

  • Ik moet een schuld betalen. Hoe kan ik dit doen?

    U hebt de mogelijkheid om de schuld direct via iDEAL te voldoen. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetomgeving van uw eigen bank. Ook kunt u het verschuldigde bedrag contant of per pin betalen op één van de locaties van Zuyd Groep.

  • Ik wil graag betalen via mijn eigen bank?

    Wilt u via uw eigen bank betalen? Dan kunt u de betaling overmaken op één van onze rekeningen. 
    Klik hier voor onze rekeningnummers waarop u kunt betalen.

  • Ik heb een schuld en ik kan deze niet meteen betalen. Wat nu?

    Lukt het u niet om te betalen binnen de gestelde termijn? Tref dan een betalingsregeling of vraag uitstel van betaling aan.

  • Kan ik een betaallink ontvangen?

    Liever een betaallink ontvangen? Neem contact met ons of vraag een link aan via whatsapp

  • Waarom ontvang ik een betaalverzoek als ik al heb betaald?

    U heeft van ons het verzoek gekregen om een bedrag te betalen. Maar u heeft dit al gedaan. Zorg er dan voor dat wij zo snel mogelijk een kopie van uw betaalbewijs ontvangen onder vermelding van uw dossiernummer. 

  • Wat kan ik doen als ik zelf niet meer uit mijn schulden kom?

    Als u zelf geen oplossingen meer ziet om uw schulden af te lossen, is het verstandig hulp te zoeken. Bijvoorbeeld bij een kredietbank, maatschappelijk werk of uw gemeente. Bekijk de pagina Schuldenwijzer voor meer informatie. 

  • Kan ik een automatische incasso doorgeven?

    Helaas is dit niet mogelijk. Wij adviseren u om een periodieke overboeking in te stellen op uw bankrekening om het bedrag van uw betalingsregeling automatisch te laten afschrijven.

Terug naar boven