Vroegsignalering van financiële problemen

Woningcorporaties, werkgevers en instanties krijgen regelmatig te maken met mensen die hun financiële zaken niet goed op orde hebben, onnodig schulden opbouwen en de juiste weg naar hulp niet kunnen vinden. Resultaat is een vicieuze cirkel van stress, gezondheidsklachten en grotere financiële zorgen. Indien deze problemen tijdig worden gesignaleerd kan deze cirkel doorbroken worden.

Het slimme Plinkr Platform helpt om de thuisadministratie op orde te krijgen

 

Door het inzetten van het onafhankelijke digitale Plinkr Platform kunnen huurders, medewerkers of burgers, al dan niet in samenwerking met een medewerker van uw organisatie of een financiële coach van Zuyd Groep, worden geholpen om financiële problemen tijdig te signaleren en daarmee te voorkomen.

 

Alle inkomsten, uitgaven en schulden staan eenvoudig op een rij

 

Het Plinkr Platform biedt

  • een budgetplan waarin alle inkomsten en uitgaven op een rij staan,
  • een actueel schuldenoverzicht,
  • antwoorden op de belangrijkste financiële vragen,
  • de mogelijkheid om documenten en brieven veilig op te slaan,
  • slimme tools die helpen bij het oplossen van financiële problemen.

  

Plinkr is beschikbaar via computer en app en is te gebruiken in 109 talen. Indien gewenst en goedgekeurd door de gebruiker kan een medewerker van uw organisatie een oogje in het zeil houden door op gezette tijden het dossier te bekijken en daar waar nodig bijsturen. Hierbij kan Zuyd Groep ondersteunen.

AVG-regels worden gevolgd

Plinkr volgt de regels uit de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) bij de verwerking van gegevens nauwgezet.

Meer weten over de mogelijkheden van het Plinkr Platform? Neem contact met ons op.

Veelgestelde vragen over Plinkr

  • Wat is het Plinkr Platform?

    Het Plinkr Platform helpt hulpverleners en cliënten om samen de thuisadministratie weer op orde te krijgen.

  • Waar vind ik meer informatie over Plinkr?

    Op plinkr.nl is alle informatie te vinden.

Terug naar boven